Mam problem techniczny z platformą kursu i nie mogę znaleźć odpowiedzi w tym miejscu – co powinienem zrobić?

Czasem pojawiają się problemy mogące być spowodowane złym działaniem przeglądarki. Na przykład wydaje się, że nie udzielono odpowiedzi na pytania, nawet jeśli miało to miejsce. Oficjalny system oceniania jest niezależny od wyników wyświetlanych w Twojej przeglądarce. Nawet jeśli napotkasz takie problemy, nie wpłyną one na oficjalne wyniki.

Spróbuj zamknąć i otworzyć przeglądarkę. Następnie zaloguj się przez inną przeglądarkę lub inne urządzenie.

Jeśli kroki te nie pomogą, sprawdź, czy w internetowej społeczności pojawiła się już odpowiedź dotycząca tego problemu. Uwaga: Należy unikać publicznego dzielenia się zrzutami ekranu, aby uniknąć wycieku prawidłowych odpowiedzi, z których mogą skorzystać inni uczestnicy. Możesz również wysłać wiadomość prywatną dotyczącą danego problemu do administratorów internetowej społeczności.