Co zrobić jeśli po ukończeniu kursu nadal nie mam certyfikatu?

Jeżeli certyfikat jeszcze nie pojawił się na stronie, istnieje kilka możliwych powodów:

Aby uzyskać certyfikat, musisz rozwiązać co najmniej 90 proc. ćwiczeń i uzyskać 50 proc. poprawnych odpowiedzi.

Sprawdź także, czy podałeś/-aś wystarczającą ilość informacji zwrotnych na temat ćwiczeń wymagających wzajemnej oceny (ćwiczenia 4, 15, 23, 24, 25) – jest to najczęstszy powód braku certyfikatu.

Następnie, zanim Twoje odpowiedzi otrzymają wystarczającą liczbę ocen innych uczestników – czyli kiedy Twoje odpowiedzi otrzymają wystarczająco dużo informacji zwrotnych, może okazać się, że niektóre z Twoich odpowiedzi zostały zgłoszone jako spam (lub uzyskały bardzo niskie wyniki). W takim przypadku sprawdzimy je ręcznie.

O ocenach:

Ocena odpowiedzi otwartych, które zostały poddane ocenie innych uczestników zajmie trochę czasu, ponieważ potrzebna jest wystarczająca liczba recenzji. Ponadto będziemy sprawdzać ręcznie wszystkie odpowiedzi, które uzyskały oceną niższą niż średnia wyników. Zajmie to jeszcze więcej czasu. Dlatego też czas oczekiwania na oceny i certyfikaty przez niektórych uczestników znacznie się wydłuży.

Jeśli nadal masz pytania dotyczące certyfikatu, prosimy o zapoznanie internetowej społeczności. Jeśli nadal nie masz odpowiedzi na swoje pytania skontaktuj się z nami wysyłając prywatną wiadomość przez internetowej społeczności lub e-mail support@elementsofai.zendesk.com.

Aby zagwarantować odpowiednią jakość, przygotowujemy certyfikaty ręcznie, co wymaga czasu. Pracujemy nad usprawnieniem tego procesu, dlatego też prosimy o wyrozumiałość! ❤️

Gratulujemy wszystkim, którzy zdali już kurs, a także wszystkim, którzy zrobią to w przyszłości!

Inne często zadawane pytania